تکست آهنگ زندان هیچکس
 
REZA JON
 
 

 ...


ببخشید ولی

منو چپ چپ نگاه نکن عمدا

میخوای بیام حتما من باعث شر شم

تو با چند شر خر

اینو داری در سر

تا که حالی از من

بگیریو شر کم کنی

در شکم طوری که با اطمینان فاصله اونقد کمه که یه واحد میخوام

من اهل عملم بعد عربدم مساله علناً نه بعداً کسی نیست که نداشته باشه اثرم

من اصلاً نمیخوام کم بشه فاصلم

منو تحریک نکن چون یه قاتلم

شده تیکه تیکه شم از شما یکی میمیره

یکی داره شماره 110 رو میگیره

صدای آژیر میاد کوچه رقص نور داره

تو به کلان میگی که این قصد جون داره

تا یه سر بچرخونی سروش نیست دیگه

یه کلان دنبالشه و داره ایست میده

من زندان نمیخوام برم

بگو چرا داری منو هل میدی

من زندان نمیخوام برم

پس چرا داری منو هل میدی

من زندان نمیخوام برم

پس چرا داری منو هل میدی

من زندان نمیخوام برم

پس چرا داری منو هل میدی

من زندان نمیخوام برم

پس چرا داری منو هل میدی

من زندان نمیخوام برم

پس چرا داری منو هل میدی


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REZA JON و آدرس reza.ali.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 321
بازدید کل : 8568
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


ابزار نظرسنجی